Visitor

21.2.13

happy birthday suami


semalam adalah birthday encek ejang.tapi dia takde di sisi sebab dia join lawatan ke Istana Pekan.
sebagai perempuan yang lone ranger dan sibuk dengan tugas harian,aku cuba untuk mencari peluang terbaik carikan sesuatu sepanjang ketiadaan beliau di sisi.merepeknya la aku ni.

dan aku dapat sebijik kek.

maka masa balik ambik anak-anak,sepanjang perjalanan rifdi tanya kek tu untuk siapa.dan bila sampai rumah aku pesan kat rifdi,kita tunggu abah sama-sama ok.ini kek abah.


dan encek ejang pun sampai rumah lebih kurang jam 10 malam.haifa baru je tidur.rifdi dah berlari-lari join hasya yang tercongok depan pintu grill.

encek ejang masuk je dalam rumah terus rifdi jerit;

ABAHHH! ADA KEKKK!!

auwww.tak surprise langsung --"


terus la letak sebatang lilin dan bawak kat encek ejang.dan kami pun bergembira.haha.




    kalau tak klik LIKE memang gua sentap beb!

2 comments:

  1. Happy anniversary dd & ejang.

    Happy birthday ejang.

    Happy together untuk anak-anak.

    :)

    ReplyDelete

ini kotak komen. bukan kotak romen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...