14.2.13

keywords

aku agak,aku ni boleh tahan pemalas jugakla orangnya nak buat kerja ofis.

terutama kalau dah mengantuk tahap ketujuh ribu ni.sadis.maka,aku ambik masa untuk ronda-ronda tengok duit pelaburan kat nuffnang.

tengok duit alhamdulillah,boleh tahan untuk blogger yang tak semenggah macam aku ni.lepas tu,terus buang masa tengok keywords.ini memang favorite aku.membaca keywords manusia luar sana yang entah apa-apa.kita mulakan dari sekarang.nak jelas tolong la klik sendiri.jangan nak malas sangat.


bulan lepas :

1. nama gua pilihan terbaik.
2. resepi memang jadi pilihan.
3. tapi badak sumbu? --"


last week :

1. nama aku masih mendahului carta.
2. resepi kek milo tetap jadi pilihan.
3. kisah baby dan bayi juga. *err..bukan ke sama?


this week :

1. masih mengungguli.
2. masih dengan kek milo kukus dan bayi.
3. jozan pun ada?*wah.macam website artis pulak dah*


dan yang terbaru.hari ini :

yang ni paling aku tak puas hati.

1. nama aku bukan pilihan?
2. sampai 2 keywords keluar pasal adik ipar aku.
3. kurang glamour sudahkah aku?





٩(-̮̮̃-̃)۶٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶٩(-̮̮̃•̃)۶


dushhh!!
    kalau tak klik LIKE memang gua sentap beb!

2 comments:

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST