5.2.13

Doa Selamat

alhamdulillah.selesai sudah majlis kenduri doa selamat & majlis makan-makan di rumah baru we all.wah.mana tak seronoknya,family in law semua datang.yang takde cuma wife iwan je.seronok la sebab diorang bukan senang dapat datang rumah kitorang.lain la abah dengan mak aku sebab ayah mertua i tak pandai bawak kereta.huhu.cuma frust la.datang tak bermalam.malam tu diorang dah balik.

menu hari tu adalah bihun goreng, ayam golek (siapa sampai awal dapat la makan) dengan kuih koci.makanan lain kebanyakannya adalah sponsor macam tembosa frozen family in law aku bawak spesel dari beserah, puding & bubur kacang dari officemate, kak Timah & kuih kasui dari family Long driver.terima kasih tak terhingga pada anda semua.

gambar memang takde sebab aku malas nak carik kamera letak kat mana.nak pegang tab pun malas.haha.gambar yang ada pun yang ni je.

sebelum kenduri.mereka berbasah-basahan mencuci lantai porch

cilok dari instagram adik ipar.aiza.
abah dengan cucu paling bongsu.so far la.

esok paginya.
masih dengan menu petang semalam.haha.

masih meriah dengan budak-budak



pagi tu,entah camne boleh tercetus idea nak bawak the whole family pergi main air kat Kuala Tahan.so,aku pun call la kaki yang berkenaan,kowtim harga nak main air sahaja.nak naik Taman Negara tapi takut tak cukup masa sebab adik aku nak balik naik bas.nasib betul hari tu tiket bas ke KL ada jam 7.30 malam.memang rezeki beliau la.

bila dah confirm tu,bergegas aku masak untuk lunch.settle luncj,bergegas pulak kitorang gerak ke Kuala Tahan.nanti la aku cerita pasal Kuala Tahan pulak.aku nak settlekan minit mesyuarat aku dulu.wahahaha.


p/s : terima kasih buat semua tetamu yang hadir.yang bagi buah tangan pun,banyak-banyak terima kasih.yang datang makan dan puji makanan sedap pun terima kasih sangat-sangat.yang tak puji pun aku tak marah.niat aku nak jamu rakan-rakan semua.terima kasih sebab meriahkan majlis.tq.tq.tq.












٩(-̮̮̃-̃)۶٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶٩(-̮̮̃•̃)۶


dushhh!!
    kalau tak klik LIKE memang gua sentap beb!

2 comments:

  1. Mana gambar kendurinya....




    p/s : mak aku kata 'dd sejak kawen tak penah dah dtg rumah kite yea?'

    yea mak, anak dah 3 dah...lama kan....?

    hahaha

    ReplyDelete
  2. rock,

    kan aku dh maklumkan.aku takde gmbr kenduri.huhuh..

    alamak.sentapnya aku dengar.rasa nak pergi rumah mak ko sekarang.huhu..

    ReplyDelete

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST