20.11.13

dating dengan best buddy

lagi entry kepam.

2 minggu berturut turut aku kena tinggal dengan suami.hokhokhok.orang pergi training football kat kuantan,so aku kena la duduk rumah diam diam.

so,jumaat aritu sampai je rumah lunch hour, rock my best buddy call tanya aku free tak.ehh..mesti lah!
rupanya dia nak datang lepak dengan aku.ehh..suka sangatla aku.dia dari office dia,hospital jengka which means nak sampai jerantut makan masa 20 minit jugak.

so,set tempat la.kitorang janji kat Pizza Hut Jerantut.ok la tu kan.sampai-sampai,terus je masuk Pizza.lapar wey.aku plak kebetulan tadi langsung takde nafsu nak tapau makanan.rupanya ada orang nak belanja.



ha.ini memang pilihan beliau.
Favorite Platters.nampak kat menu pun dia dah terliur.dah sampai lagi la .
*drooling*


kitorang just order Favorite Platters tu dengan personal pizza je.nampak macam tak cukup tapi nak perabihkan,memang gigih sangat.makan sampai nangis nangis.*menipu sangat*




kitorang ni stock kalau jumpa,tangan mesti pegang tab dengan smartphone.lepas tu mulut berborak borak sambil laju update gambar kat instagram.



sampai time basuh tangan pun nak jugak candid.over sangat.

skejap je masa berlalu.tengok jam dah pun pukul 3 petang.ala...sekejapnya dapat jumpa.gossip pun baru 3/10 dibincangkan.banyak lagi ni.entah bila pulak nak jumpa.

series.rindu nak lepak lama lama.


sila LIKE sekarang!

2 comments:

  1. Ko tertinggal part borak sejam tepi tangga kat spa itu. Hehe

    Wehh!! Kalau ko free ari Jemaat, cakap awal-awal kat gua. Kite lepak lagi.. mana la tau, esok-esok aku keje jauh.. kan kan.. hehe

    ReplyDelete
  2. hahahah..

    ok.aku alert pasni kalau jumaat aku free.

    ReplyDelete

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST