18.11.13

Jalan Jalan Naik LRT

tajuk nampak sangat orang jakun tak pernah naik LRT.miahahaha.

tak.sebenarnya,lepas balik dari Langkawi aritu aku dengan family kan lepak rumah angah (abang ejang) kat Putrajaya.so,ejang kata sebelum kita balik jerantut ni,apakata kita bawak budak budak ni naik LRT round KL.

hah.bernas jugak tu.boleh jalan jalan KL.aku pun dah lama kot tak naik LRT.zaman dolu dolu muda belia rajinla turun naik LRT ni.haishh..itu cerita lama.sekarang cerita baru,LRT pun dah pakai token.

konon naik dari Stesen Bukit Jalil lepas tu kita pergi ke Stesen Hang Tuah.anak aku jangan cerita la.

"ibu.lambatnya keretapiiiiiii".

kofkofkof.
kampungnya rasa.

stesen bukit jalil

hasya sampai dah tak berselipar


sampai LRT stesen hang tuah.ejang kata kita carik port makan dulu.

mana taknya,sampai kat situ kesian aku tengok sorang sorang.letih gila sebab tadi tak makan apapun.tau tau gerak je.so,aku belikan air teh bunga dari vending machine,baru la bertenaga.haha.macam hape dah aku tengok.kesian sungguh.

lama duduk kat stesen tu.usha tempat mana senang nak pergi,confirm ada tempat makan,blablabla.
lepas tu ejang kata,takpayah la pergi mana mana.balik semula jela.sebab lapar sangat.balik je la.

so,amik plak token balik ke stesen bukit jalil.sampai kat situ,terus pergi ke restoran Tat Nasi Ayam.
makan nasik ayam.aku pulak order air jambu asam boi.

perghhh.memang aku bagi 5 bintang.nasi ayam dia memang sedap.air pun sedap.harga pun berpatutan la dengan apa yang kitorang makan.memang terbaikkk.

siap makan kitorang pun habiskan masa ber-fotografi kat situ.jadi laaaa...janji budak budak happy.















balik.bye!

p/s : ikut plan,kitorang nak naik Genting on the way balik.sekali dah sampai simpang,ejang dah tak larat katanya.aku pun rasa tak mampu dah nak layan budak budak walaupun kat indoor.so,marilah kita balik.kita rehat pulak.


sila LIKE sekarang!

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST