Visitor

15.11.13

rifdi #50 : prasekolah


isnin baru ni seorang cikgu call aku.katanya,dia suruh aku dengan rifdi datang ke sekolah skj untuk ukur baju.aku plak macam terpana,terus tanya "eh.dapat pra ke?".
cikgu gelak.rupanya dapat jugak rifdi masuk pra tahun depan.alhamdulillah.

rabu tu aku bawak la rifdi pergi skj.rifdi kata sekolah tu besar.excited dia jangan cerita.macam nak masuk universiti.

rupanya hari tu Taklimat PraSekolah 2014.siap nak lantik AJK baru untuk PEWARIS (PraSekolah).

excited gila muka.baguslah.

guru besar sekolah tu bagi la ucapan aluan sikit sikit.seronok aku tengok budak budak ni.kebetulan pulak,ramai gila kot makbapak budak yang aku kenal.

tiba time perlantikan AJK, memang blur la masing masing sebab tak kenal nama.main petik je.perlantikan cuma untuk Pengerusi, Naib Pengerusi dengan AJK je.yang lain semua tu memang dah lantikan tetap.

tiba time lantik AJK tetibe je ada yang tanya,

"yang tudung biru ni sape nama?" - tuju ke aku.
"err..hasnidar".

"ok saya cadangkan puan hasnidar".

la.kena dah aku.padanla dari tadi aku berasa macam kena usha je.peh.peh.






kan?kan?
kan dah kena.

takpela.redha je.nampak sikit aku ni berkaliber.kakakaka.



sila LIKE sekarang!

2 comments:

  1. wahhh muka seronok habis nk ke sekolah.belajar rajin2 ye syg~

    ReplyDelete
  2. hahahaha..
    in sha Allah.harapnya rajin sampai bsar.

    ReplyDelete

ini kotak komen. bukan kotak romen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...