Visitor

26.11.13

haifa #27 : celebrating 3rd birthday

dua minggu dah birthday haifa.tapi aku langsung tak up entry pasal dia.
kau kejam ibu.kau kejammm.

aku taklah celebrate beria sebab abah dia pun takde.aku belikan kek 3 slices,tu pun baru rm7.50.
pastu tambah la candle,bagi feel sikit.dan beli belon,untuk memeriahkan majlis.muahaha.entahlah, itupun aku rasa bebudak ni dah suka sangat.rifdi yang mula mula marah sangat aku tak belikan kek untuk haifa tu pun boleh teruja sekali.

jadi lahhh.

muka teruja

kek simple gila kot

tu pun dah suka sangat bebudak ni
err..abaikan background.

teruja sangat lagi

yang ni pun sama teruja

abang lagi laaa teruja





over mak kau

nak saksikan keterujaan haifa,boleh la korang tengok sini.
macam biasa,ibu lagi over.






No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...