Visitor

6.12.13

banjir 2013

kelmarin meronda kawasan,banyak jugakla jalan terputus hubungan.
paling frust sebab aku tengok sendiri penduduk kampung terpaksa sewa bot nak pergi bandar.touching je aku rasa.

dulu aku mangsa banjir jugak.abah aku ada bot jugak tapi aku rasa abah tolong orang kampung tak amik duit upah pun.bila tengok keadaan macam ni perasaan bercampur baur.kesian orang ramai.


sampai sini tok empat terus tanya,
'jps takde bot ke?'.
hmppp.memang takde la boss.



antara jalan jalan kampung yang terputus hubungan dengan bandar. 

ini rumah pam jps.pun tenggelam jugak.
yang anak panah tu aras banjir tahun 2007.

officemates



belakang tu air sungai pahang.dia punya laju aku rasa memang menyeramkan jiwa dan minda.



kan?tahap kalau aku terjatuh dalam tu nauzubillah..aku mana reti berenang.huiii..

berhati-hati kat luar sana guys.walau di mana sungai anda berada.


No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...