18.12.13

desaturasi merah jambu

aku memang suka blog perempuanjomblo.

sejarah dalam hidup sebagai blogger,satu-satunya blog yang aku baca dari entry awal sampai entry terkini memang blog perempuanjomblo.entah.aku suka cara dia menulis,meluahkan segala rasa dalam blog.

paling aku suka adalah peribadi dia.dia cantik.eh.aku bukan lesbo ye.aku sekadar mengagumi wanita cantik.dan (plus) berkerjaya sebagai designer.dan (plus) rumahnya cantik.dan (plus) motivasi diri yang best.

baru-baru ni, perempuanjomblo aka ladynoe keluarkan novel under duBook.
dan aku antara manusia yang meroyan nak membeli.

setiap whatsapp dengan group gossip girl aku mesti aku adu aku nak beli.aku nak beli.tapi sebab kewujudan novel ni tatkala wallet kempis.maka aku bertahan.

sampailah isnin lepas.aku dah taktahan perasaan.aku advancekan dengan duit dari akaun anak.aku email ladynoe dan tanya pasal buku ni.dan finally..





heh.


tadi aku sempat belek.
oh.rupanya semua cerita adalah berdasarkan entry blog.tak kisahlah.janji aku happy.hoyay!

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST