1.6.10

lagenda budak setan

malam tadi layan preview filem nih kat astro ria.sambil2 lipat kain tu sempat la usha farid kamil.hehe
alamakk...mmg bg aku walau dia tayang citer ni setengah jam yang pertama pn..aku jadi sgt curious nk tau ape ending dia (walaupn dh penah baca citer ni..).lakonan Farid Kamil mmg kena sangat2.aku plak mmg peminat nombor er..nombor berapa ek??tp yg pasti aku sgt meminati mamat ala2 Takenouchi Yutaka ni.sbb dia hensem, tinggi, sgt best..err,bukan bukan.aku nk bgtau sebab dia sgt berbakat dalam lakonan & mengarah filem.

tp series..bg aku citer ni mmg kena la genre aku.ceh ceh..ingat aku ni penyanyi ke ada genre genre ni.

nantikan di pawagam 3 Jun 2010 ni ye

tertarik plak aku melayan citer ni.mula2 citer pn dh best.kasyah (farid kamil) dh tunjuk lagak dgn membelasah pasukan lawan futball. pastu tmbah lg nakalnya sbb kenakan zarina an-julie (sumpah aku sampai xcam minah ni sbb mekap nerd camtuh) & last skali setan ni letak cicak dlm coke Lisa Surihani.omg..aku pn smpi loya tengok tau.hokhok..
pelakon2 lain yg ada selain farid kamil yg ensem adalah Lisa Surihani (heroin la beb.nama dia Ayu), Que Haidar (watak azmi yg antagonis), Fazura, Raja Farah, Nubhan AF, pastu ramai lg laa..
nk promote lebih kang mcm la aku yg buat citer kn.aku pn belum tntu dpt tgk lg.tp paling koman pn aku akan dptkan dvd original cam Papadom aritu.mmg puas ati tgk.
bagi aku,aku suka filem ni dan perasaan nak tengok filem ni sgt membuak2.

cuma harapannya, filem ni akan se-box office novelnya ye.hasil garapan ahadiat akashah mmg ttp no satu dlm diri aku.

encik ahadiat akashah
penulis novel yg paling best

notakukukaki : dulu novel encik ahadiat akashah ni mmg meletop.aku rasa xdek citer pn aku miss baca.walaupn takdek duit lebih nk beli novel2 dia..tp aku usaha jugak pnjam ngan kawan2.ooo..miss that time so much..

dush!

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST