21.12.12

cerita seminggu

cerita secara lump sum ye.

sabtu lepas mak aku datang ke rumah.of course la jemaah sekali dengan abah,kak ina,hilman dan dhiya.
tujuan asal sebab pergi ambik hilman dari motivation camp di Lanchang.so,sebab saja nak berjalan ke rumah aku so diorang singgah rumah dan bermalam.

hilman kalau dah sampai Jerantut,tempat dia paling nak pergi adalah I-City.sebab last time dia nak pergi tapi semua orang bo layan.jadi bila dah sampai ni dia tuntut balik.kebetulan malam tu pulak encek ejang nak tengok bola.ibu dia plak malas nak keluar,nak melepak kat rumah je.so,ahad tu rupanya kakak aku je yang balik dengan mak abah aku.hilman dengan dhiya senyap-senyap bawak bekal baju lebih,tinggal kat rumah aku.hahah.kemain kan bebudak ni.ada secret.

ahad tu bestla aku.mak pagi-pagi dah pergi pasar pagi dengan abah.while kak ina goreng bihun.aku terlambat bangun.haih!tengahari plak mak masakkan masak lemak kulat & labu.pehh.untung betul aku.hahah.

yang berusaha


cik ina & hasya

ini manja cik ina.
sanggup tunggu cik ina bersiap nak dukung punya pasal.


maka,balik je abah aku terus bermula la aktiviti aku bersama 5 orang budak.haih.
malam tu terus pergi I-City Jerantut.suka sangatla rifdi dengan haifa.hasya macam biasa,rileks sebab masih belum memahami.

*gambar memang teruk kualitinya.hp & tab takde flash*
memang gitu ke brand Samseng ni?


ben 10

copy paste

dhiya berlari tak jejak tanah.awesome.

haifa try buai

ye.buat muka klakar.

ini rifdi ye.

haifa tanya, "ibu.kuda ke ni?".
aku pun confuse ini kuda ke singa.

haifa bawak hasya!

haifa.rifdi.dhiya.hilman.

naik train

hikhik *gatal*


itu cerita ahad lepas.baru ni malam khamis encek ejang bawak hilman & dhiya pergi funfair pulak.aku tak pergi la sebab jaga anak-anak kat rumah.anak-anak sedang rifdi,haifa & hasya tak elok bawak pergi tempat macam tu.hehe.

tapi siang tu aku bawak hilman dengan dhiya temankan aku pergi saloon.ahahaha.ini arahan encek ejang ye.dia suruh aku potong rambut sebab tension tengok rambut berguguran merata-rata di atas lantai rumah.ahahaha.bukan senang tau dia bagi chance aku gunting rambut.ini memang peluang keemasan.wink.wink.*mata bersinar*

tapi pattern rambut biar dia yang pilih.aku nak rebonding dia cakap takpayah.wuwuwuwu.apa nak buat,jangan jadi isteri derhaka.

diorang cuci rambut je.

aku ingatkan nak rambut gini.hahah.


so,hari ni dah jumaat.petang nanti balik la kuantan.lega perasaan diorang agaknya sebab aku paham,diorang pun bosan duduk kat rumah aku siang hari.asek hadap tv dengan ps2 je.tu rifdi pun dah join kat rumah,dia taknak pergi rumah pengasuh pulak dah.tengokla minggu depan.ahahaha.jangan mengada-ngada la buat perangai taknak pergi rumah tokki dia.grrr...


*ayat memang teruk gila babi hari ni.aku pun tak paham apa yang terjadi pada aku hari ni*


٩(-̮̮̃-̃)۶٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶٩(-̮̮̃•̃)۶


dushhh!!
    kalau tak klik LIKE memang gua sentap beb!

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST