27.12.12

kegilaan #15 : shawl kuning!

sebelum ni,aku pernah buat entry pasal favorite shawl.sila kaji semula ye.BACA!


hari ni,aku sangat caca marba.seperti yang aku upload di instagram,aku dapat saksikan fesyen yang agak ke-makcik-an di mata aku.tapi ramai pulak yang memuji.sungguh ni.aku tak tipu pun.

lepas tu tetibe aku terperasan yang aku sangat cantik bila pakai tudung kuning ni.BAHAHAH!
tolong pengsan baca statement penuh perasaan aku tu.serious shit!

bukan shit sebab aku perasan lawa tapi baru aku perasan rupanya aku ni teruk sungguh perangai sebab asek pakai shawl KUNING ni setiap masa.dah hampir lunyai dah pun.tapi gigih sangat nampaknya pakai tudung ni.

mari kita saksikan bersama-sama.betapa kerapnya aku pakai shawl ini.


hari ini.


hari raya dulu.


hari itu.


hari itu.


hari itu.


dan hari itu.



betapa dasatnya penangan shawl kuning ini.lunyai.




٩(-̮̮̃-̃)۶٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶٩(-̮̮̃•̃)۶


dushhh!!
    kalau tak klik LIKE memang gua sentap beb!

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST