6.12.12

have a blast,emak!

06.12-2012.

64 tahun dah mak hari ni.
tapi tadi pagi call mak,mak cakap bukan 64 la.tapi 46.
itu la mak.orang yang sweet dan kelakar tiap masa.orang yang tak pernah membebel.tapi suka marah dan memendam rasa.mak juga degil.90% sifat aku memang mewarisi mak - kata encek ejang.

sampaikan berjalan pun serupa dengan mak.kata encek ejang lagi.

apa pun.memang memang emak paling awesome.paling paling best in the world.
kadang-kadang aku terpikir,kenapa 10% lagi aku tak ikut mak iaitu pandai menjahit, pandai memasak, kreatif, dan penyabar?

apapun, SELAMAT HARI LAHIR EMAK!
doa yang terbaik adalah semuanya untuk mak.sayang mak setiap detik & waktu.

aku dapat rasakan aku cantik macam mak masa seusia dengan 
mak nanti.hehe. ^^"


emak yang dah cecah 64 tapi still cantik tak makan jamu apa-apa pun.
emak cakap yang penting rajin mandi dan bersih.(emak mandi setiap kali nak solat.kecuali solat isyak la).lepas tu,duduk rumah kena la cantik-cantik dan wangi-wangi juga.jangan tau nak keluar je wangi.

ahah.petua tu ye.



٩(-̮̮̃-̃)۶٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶٩(-̮̮̃•̃)۶


dushhh!!
    kalau tak klik LIKE memang gua sentap beb!

2 comments:

  1. hepi besday makcik!
    ha ah... omak ko nampak awet muda...

    ReplyDelete
  2. hahah.terima kasih nak.

    ye.aku sendiri jeles tgk mak aku masih cantik.

    ReplyDelete

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST