Visitor

29.12.12

pengantin hujung tahun

ini mungkin entry terakhir aku tulis...
untuk tahun ini.aku terberhenti sebab telan air liur tadi.jangan la cepat sangat bergembira.

biasa kalau rancangan tv diorang suka sorot balik apa yang diorang show on untuk tahun tu.tapi aku takkan nak sorot balik apa yang tulis?hah.gila aku nak pikir balik apa yang tulis.tak rajin aih aku nak sorot satu-satu.bukan korang nak bayar aku pun.dah tu kenapa ko ni merepek sangat dd.agak-agakla kalau umur dah menginjak ni.hoi.bencinya.merepek sangat ni.merepek.



cerita hujung tahun ni adalah : sepupu aku kawen di Jengka 25 pada 29/12/2012.
dia ni sepupu belah mak aku.bapak dia adik mak aku.dia dah selamat nikah dah pun kat kedah aritu.so,kali ni merupakan majlis menyambut menantu.kemain ayat buku skrap.

teruk sangat dah grammar aku ni.maka azam aku taun depan : Perbaiki ayat menulis blog!KAHKAHKAHKAH.


selamat pengantin baru fizri.
belakang adalah adik-adik beliau.eh.tak cukup sorang lagi tu.
dan yang hujung tu adalah anak sedara pupu mereka.sama besar je kan?

ehsan dari fb ayeek.sori la takcam mana satu awak dalam gambar ni.
muka sama lagi dengan pojan!..hahaha -- nama pun kembar!




٩(-̮̮̃-̃)۶٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶٩(-̮̮̃•̃)۶


dushhh!!
    kalau tak klik LIKE memang gua sentap beb!

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...