15.5.13

hidung

teringat.


dulu masa aku tak kawen lagi iaitu di zaman aku kurus kering aku selalu cakap kat mak aku,

"mak.kalau ada la orang cakap hidung ida mancung, memang ida terajang je dia. tak agak-agak".

aku memang sensitif bab ni.sebab aku sedar.dalam 5 orang adik beradik aku termasuk arwah abanglong, aku sorang je yang tak memiliki hidung yang mancung.arwah abanglong hidung mancung terletak.abangah pun,jenis hidung mancung seludang.kakak aku pulak hidung mancung kembang ala-ala karisma kapoor.adik aku pulak hidung yang sama macam arwah abanglong.

hidung aku pesek.dahlah jenis hidung tak berbatang.kalau tengok dari depan terutama gambar pasport kad pengenalan (berangan nak ada pasport ni), jenis tiba-tiba nampak dua lubang hidung.dan hidung.dapat agak tak?

dan kisah tu pun berlalu...

sampai masa aku bersalinkan haifa.masa tu haifa dah duduk kat sebelah aku dalam wad.dalam 5 jam after bersalin kot.masa tu ramai la yang datang tengok haifa sebab masa tu dia antara baby terbesar dan terberat yang lahir 11-11-10.

3.8kg beb.teran tahap terseksa tapi paling senang nak bersalin.sedang orang datang tengok,puji tetiba akak sorang ni tegur,

"comelnya.baby girl kan? cantik. hidung mancung terletak je macam hidung mak dia"

aku rasa time tu kalau aku tak ingat aku baru lepas kena jahit kat 'situ', aku rasa akak tu mungkin kena terajang dengan aku.





mancungnyewwww


bleughh.


    kalau tak klik LIKE memang gua sentap beb!

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST