30.5.13

cuak

aku ni kalau diikutkan duduk dalam level cuak.

bulan lepas,bahagian SUK call office.dia tanya nama husband & wife yang ada dalam jabatan kitorang.sah-sah nama aku dengan ejang la yang top.lepas tu member aku,Nani dengan suami dia,Baby.

cc aku siap call balik orang SUK explain yang aku dengan ejang langsung takde kena mengena time kerja.aku bahagian kontrak dan ejang bahagian mekanikal.office pun lain-lain.sama jugak macam nani.dia bahagian jalan,dan duduk office.suami dia pulak duduk kat stor,buat kerja bahagian stor.punya la baik cc aku kan?siap nak tolong jangan pisahkan aku dan dia lagi.

masa tu aku dapat pulak tau husband & wife (member aku jugak) kat Pekan dah kena tukar.husband dia transfer ke jps dan wife dia masih kekal dalam jkr.lepas tu member bera pulak tukar dari jkr ke plb. -_-".

dan start dari hari tu la aku hari-hari cuak.datang kerja rasa macam nak pergi perang.takut je tetiba atas meja keluar surat pertukaran.aku ni bukan taknak tukar,tapi frust sebab tak dapat APC (Anugerah Pekerja Cemerlang) lagi ni.kalau boleh bagi la dulu baru boleh aku keluar jabatan dengan senang hatinya.

sebulan cerita tu berlalu dan nampaknya takde apa yang berlaku.aku dah steady balik.

tetiba,isnin baru ni aku dapat tau office aku akan terima orang baru.orang dari plb jerantut jugak yang mana dia adalah wife kepada s.o. pejabat tanah.lepas tu,sorang lagi budak pejabat tanah kena tukar pejabat hutan dan orang pejabat hutan tukar pulak masuk pejabat tanah.ini semua sebab husband & wife satu jabatan jugak!

arghh.haru.
aku kembali cuak.cuakkk!


damn!

sila LIKE sekarang!

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST