20.6.13

finally

this week kan aku sibuk jadi designer tak bertauliah kat ofis.
so,isnin tu jugak aku berjaya siapkan name tag tu dannnn,of courselah kena tunjuk pada bigboss hasilnya.sebelum tu,design yang aku create tu memang boss setuju la kan.proceed katanya via whatsapp.sebab time tu dia mesyuarat di kuantan.
selasa.

proposal 1 : siap dengan holder & tali.boss reject.katanya tali kecik.cari yang lebar dan panjang.lepas tu kad kecik.buat depan belakang.so,reject.

proposal 2 : siap.tunjuk tali baru.nak kaler kuning pulakkk.kad proceed.boleh print bebanyak.
rabu.

proposal 3 : tali kuning.ok.proceed!


lega.kad dah printed 53 keping.satu hal.takde assistant nk bantu gunting dan masukkan dalam holder.
khamis.

hari ni.gunting sendiri.lepas tu budak praktikap jejak je masuk opis lepas balik dari site,terus bagi diorang.serah tugas.aku nak balik jaga hasya sebab pengasuh emergency nak cuti.
fuh.fuh.harapnya bebudak praktikal punya keje elok la.jangan buat cincai sudah.mengamuk aku nanti.

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST