4.7.13

3 Hari 2 Malam : Part II

Part I

gigih sangat nampaknya nak siapkan Part II.sebab banyak sangat lagi cerita lain yang aku nak up kat sini.haa.tengok.kepochi tak kepochinya aku.patutnya nama aku yang patut tercalon jadi pengacara Melodi.bukan awal ataupun zizan.

untuk Part II ni,program namanya Majlis Jasamu Dikenang & APC JKR Pahang 2013.heh.layan gambar juga yek.senang.upload pastu blah buat tugas hakiki.pemalas tapi ada hati nak jadi blogger.

sampai terus makan.lepas tu buat aksi manja pulak.

penglipur lara sangat aku ni ye

dan baru boleh buat kerja.
aku adalah sebagai petugas atas pentas.tukang pegang dulang.
ikutkan aku mohon bahagian lain,tapi bila cc menggunakan ayat "takde orang cantik dah dd!", maka aku pun lembut hati secara tiba-tiba.okaylah. 

^__^ "

hoh.teruk urusetia buat keje.sampai mencangkung.
pffttt.

alhamdulillah.majlis berjalan dengan lancar walaupun majlis yang dijadualkan jam 9.00 pagi melaut pergi ke jam 10 pagi.biasa la tu.aku pulak dengan machonya pegang dulang.tapi tu la,dalam banyak gambar yang ramai-ramai yang ambik pingat kat atas pentas tu,aku tengok takde satu gambar pun yang lekat muka aku.hangin sungguh,

dah takde bukti menunjukkan aku jadi pemegang dulang yang macho tu.

aku lagi tukang makannya.
paling last bangun dari kerusi.hebakk,




cewah.bigboss yang snap ye.

sebak gua tengok gambar ni.
T-T

and last but not least,

my kumbang.


tamat Part II.
balik rumah kitorang terbongkang pengsan.penat giler.

yang best time tido tu mak aku call kata dah dalam perjalanan nak ke rumah aku.saje nak tengok cucu sebab kebetulan dia dari Jengka.hah kau.berkejar pulak mandi ambik budak budak.

hahah.habis dahhhh..



sila LIKE sekarang!

2 comments:

  1. meriahnyaaa awak kerja gomen ye dd

    ReplyDelete
  2. wahahah.meriah jugak tapi tak lama dah nurul.pasni dd kena transfer JPS.lega sebab masih dalam district yg sama

    ReplyDelete

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST