18.7.13

A Who's Who Of The Minions - Despicable Me 2 mania!


punca : sini




tau tak?
tadi sedang sibuk dengan kerja-kerja ofis,tiba tiba ejang call.
"awak tau tak hari ni hari khamis?".
"iye.sayang tau.kenapanya?"

"hari ni kan minion keluar.siapa boleh tolong belikan minion?mintak la tolong sape-sape.."

haih la.rupanya nak suruh aku mintak tolong kakak aku pergi McDonald's.belikan minion dari happy meal.sebab dah dua kali kitorang pergi McDonald's di daerah yang berbeza, minion memang sold out.diorang suruh datang awal hari khamis kalau nak.

so,aku call kakak aku tadi.jawapan kak ina :

"kalau pagi ni memang tak boleh laaaa.malu la weyy.kalau petang sikit kak ina tolong".


heh.dasat penangan minion ni.


aku dapat ni dari facebook.gila tak gilanya semua orang sebab nakkan minion comelness tu?
jangan la habis lagi!



sila LIKE sekarang!

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST