2.7.13

3 Hari 2 Malam : Part 1

ok.seminggu tak jumpa blog.memang tak sangka mampu buat begitu pada kau wahai blog kesayangan.

lastweek memang hectic katanya kann.opis aku buat program 3Hari 2Malam.sebab ahad takde kaitan dengan aku,so tak ambik port.aktiviti aku start isnin siang bawak ke malam,lepas tu esok nasib baik sampai tengahari je.tapi dua hari berturut-turut.memang terasa sangat kejam pada badan sebab buat badan lembik dan lunyai.sampaikan hari kedua iaitu selasa,habis je majlis badan tak tak mampu nak buat apa-apa.terus dia pengsan taknak sedar diri sampai petang.tu pun sebab mak call dah on the way ke rumah.kalau tak,harus aku tidur sampai pagi besok tak pergi keje.

nak bagi senang keje aku dan senang korang paham.aku sediakan ringkasan seperti berikut :-
ewah.tetibe format surat rasmi kerajaan.


Isnin.

1. Ke Kelah Sanctuary, Taman Negara bawak wife Timbalan main air sungai pahang plus ikan kelah.

jerebu teruk sangat.

kaksu panggil ikan kelah.
haha.



2. Ke ADTEC Jerantut, preparation dewan.aku siap tagging kerusi untuk para guest.

3. Ke Stor JKR, preparation meja makan VIP.balik jam 7.15malam

4. Jam 8.00 malam dah ada kat Stor JKR.Majlis Makan Malam Bersama Pengarah.

tema majlis : smart casual

penuh!

lan kambing.eh.lan labik dengan kambing bakar beliau.

kekdahnya.tagging VIP tampal camtu.
haa.hebatnya.

timbalan yang comel serta tuan pengarah :)

sambil makan sambil ada cabutan bertuah.
nampaknya malam tu aku tak bertuah mana.yang aku dapat cuma,
"bertuah punya budak!semua janji pakai jubah,kau sorang pakai rugged camtu".

wife Pengarah

bersama wife timbalan

kemain aku kan.



aktiviti selasa next time la.gambar masa tu banyak gila.haha.


LIKE sekarang!

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST