12.7.13

Firman - Kehilangan

lastweek aku ada meeting di KL. meeting berkenaan landskap,perabot dengan signboard untuk satu projek ni.alah,sikit je.tengahari tu je dah siap.

after meeting, pihak kontraktor bawak kitorang makan kat area Tang Lin.cuak jugak,kedai makan china ke.haih.tapi diorang kata menu terbaik ikan bakar la.aku dah imagine tempat dia macam Tanjung Lumpur.tapi jauhhh..tak macam tu pun sebab situ port untuk lunch.tapi ikan bakar memang special sebab tu lauk utama.lauk lain tak hebat sangat.kira aku makan 2 ekor jugakla ikan kembung bakar tu.kuah asam dia memang terbaik!

pada masa aku pergi tu,ada la 4 orang budak muda tengah perform nyanyi menghiburkan orang ramai.aku memang suka la kan ada hiburan camtu.lagu yang diorang nyanyi pun kelas kau jahhh. lagu teratai, lagu lama-lama pun ada tapi sampai satu lagu ni,aku rasa meremang bulu roma aku.siap aku makan sambil menyanyi!

nasib baik bos tak dengar tapi mates yang ikut siap tegur la "hoih.makan mana boleh menyanyi!".
terus aku rasa lagu ni best gila.balik dari sana,terus aku google lirik lagu yang aku terfollow tadi.selama ni aku taktau pun kewujudan kumpulan ni.haha.aku tau lagu ni tapi rasa macam tak best mana pun.

tapi sebab budak berempat tu,tetiba aku enjoy dengar lagu ni.



FIRMAN - KEHILANGAN 
Ku coba ungkap tabir ini
Kisah antara kau dan aku
Terpisahkan oleh ruang dan waktu
Menyudutkanmu meninggalkanku
Ku merasa t’lah kehilangan
Cintamu yang tlah lama hilang
Kau pergi jauh karena salahku
Yang tak pernah menganggap kamu ada

Asmara memisahkan kita
Mengingatkanku pada dirimu
Gelora mengingatkanku
Bahwa cintamu tlah merasuk jantungku
Sejujurnya ku tak bisa
Hidup tanpa ada kamu aku gila
Seandainya kamu bisa
Mengulang kembali lagi cinta kita
Takkan ku sia-siakan kamu lagi
Sejujurnya ku tak bisa
Hidup tanpa ada kamu aku gila


Takkan ku sia-siakan kamu lagi
Takkan ku sia-siakan kamu lagi



tapi series jauh best budak berempat jugaklah yang nyanyi.
vokalis kumpulan Firman ni nyanyi over sangat!



sila LIKE sekarang!

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST