Visitor

20.9.13

bestfriend forever

satu hari,sedang aku sibuk iron baju kat bilik belakang,haifa dengan hasya datang nak main.lantak kalu lah.jangan kacau ibu sudah.
lepas tu bila siap,aku ajak keluar nak tutup lampu kipas semua,diorang taknak keluar.aku tutup lampu,haifa baru la nak keluar.tapi hasya masih kat dalam bilik.
aku pun tutup pintu bilik.haifa pun nangis.
"ibuuuu..kawan epa!!".haifa marah aku.
"ehh..itu bukan kawan epa.itu adik epa tau!".

"adik epa!! keluar laaa".haifa panggil hasya.merayu-rayu.
"heii.itu bukan adik epa.itu adik hasya!".

"adik acha!! keluarlaaaaa".


pesen nak ajuk semua menda yang kita cakap.hoh.

2 comments:

  1. eh... tadi aku komen kat mana? ahahaha... ulang suara~~

    kenapa comel sangat ni? kenapa? kenapa???

    ReplyDelete
  2. tadi ko komen kat imotiv.aku dah buang menatang tu.nyampah.

    hahaha..comel la.sebab mak dia comel.hahahahahahahahahaha

    ReplyDelete

ini kotak komen. bukan kotak romen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...