4.9.13

shisheido masker

entry kali ni agak gegirl & feminin ye.harap siapa nak baca sila ambik plastik/baldi/besen/tongsampah dan yang boleh tadah muntah sendiri.

ehem.

kelmarin barang radiglow dah sampai.





agak best sebab kali ni bukan stakat dapat free gift cleanser seri udani lagi,tapi dapat masker dari shisheido jugak.

so,hari ni google cara pakai masker tu pulak.maklumla,tak pernah pakai masker.dah tua tua ni baru la nak cara hal kulit kulit ni.barang free pulak tu.hahaha.jadi teruja la nak mencuba.

cara pakai masker shisheido adalah :

1. cuci muka dulu.dah tentu sekarang pakai cleanser dari seri udani.*promote sangat ni*

2. sapu masker pakai tangan untuk lebih rata ke muka atau hidung.sebab aku ni baru nak try jadi aku sapu kat hidung je.





3. lepas tu biarkan selama 20 - 30 minit.maka lepak dulu.tapi sebab anak anak teruja apa menda tu ibu?boleh usik tak?jadi ibu banyak cakap,muka bergerak gerak.sabo je la kan?



4. cukup time,maka cabut la masker tu.geram sangat masa cabut bebudak ni bawak lari tab.diorang tengok spiderman bergwiyomi.jadi tak dapat la korang tengok segala blackhead dan whitehead yang tak berapa banyak tu melekat kat masker.ye.series,aku tengok tak banyak mana.maybe baru lepas cuci muka kot.atau memang jenis muka aku tak banyak 'head'.atau mungkin juga tak menjadi.ahahaha.nanti la aku cuba pakai lagi.balance banyak lagi tu.sila simpan balance dalam bekas tertutup.

haha.muka suci after pakai adalah ini.

-



-



-



-


eh.lupa nak ambik gambar.hahaha.


dah.kepala aku dah pening.nanti la aku upload hasilnya ek.
posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST