2.9.13

Merdeka 2013

Salam Merdeka guys!

dah 56 tahun Malaysia kita merdeka.dan aku pulak hari ni genap sebulan duduk jabatan baru.
ha.best tak.haha.

so,sabtu hari Merdeka tu,aku kena joined berbaris untuk jabatan.no excuses sebab staff tak ramai.aku dah cuak.maklum la,dah berumur (alasan).lepas tu terpikir last berbaris untuk hari Merdeka adalah tahun 2007.masa tu masih bujang trangtangtang tapi jatuh pengsan.

huiii.

walaupun dah 6 tahun berlalu tapi dia punya efek, ibarat ko pengsan depan peminat masa tengah perform lagu ballad.malu siot sebab semua orang ingat tragedi tu.dahla aku pengsan masa tu jps duduk sebelah jkr.jadi dah tentu la warga jps ingat sangat kat aku.hah.choii sungguh.

tapi itu dulu.

pagi sabtu baru ni,kebetulan rifdi ada pertandingan mewarna di sekolah.so,ejang pagi pagi dah bangun hantar rifdi,lepas tu hantar haifa dan last sekali hantar aku.lepas tu dia pergi lepak worksyop bawak hasya.

aku pergi padang (tempat berkumpul) jam 8.10pagi.padahal orang suruh berkumpul 7.30pagi.biasa dah.memang dah tau start memang lambat punya.nasib hari tu mendung,tak panas.maka,berjaya la aku habiskan hari perarakan dengan macho sekali.lagipun,aku dah siap breakfast oat & milo dah tadi.wakaka.
*takut pengsan*

ini je gambar yang ada okay.tu pun guna khidmat kamera orang.aku malas nak bawak.leceh nak berbaris bawak beg.

yang tengah tu my bigboss.
dan aku masih lagi menjadi juara wanita terbesar dalam jabatan.
*grrrrrr..*

tambah 2-3 orang yang tak hadir berbaris, ni la staff jabatan aku sekarang.

dengan pasukan TNB yang menang baju tercantik

dengan orang-orang yang dah kenyang makan nasi bungkus.


bila siap,apalagi...balikk!!


sila LIKE sekarang!

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST