4.7.10

aku,kau dan dia

aku cuma nak kongsi sdikit kisah sedih.

1 : aku : aku la tu.merindukan encek suami yang masih di seremban.badan aku sakit2 sebab nombor 3.

2 : kau : abg.dia pun dh sakit2 badan kat seremban.pahang jadi naib juara group.abg pn kata dia tak frust sebab dia pun tak sabar2 nak balik sebab rindu kt orang kat no 1 tadi.tp faktor paling utama nak balik sekarang ni adalah sebab no 3


3 : dia : rifdi.arini mmg hari paling cuak.rifdi demam isnin lepas,tp skejap je dh sembuh.cuma manja dia tu je yang bwk ke arini.asek nk bdukung je.tp mlm td,tgh tidokan rifdi..tokki *kata ganti diri bagi suami pengasuh dia aka ayah angkat aku dan ejang* call cakap tok *kata ganti diri makcik yg jaga rifdi aka mak angkat kami jugak* masuk wad sebab demam denggi.kebetulan kawasan umah pngasuh ni top ranking kawasan denggi..tokki suruh aku bawak rifdi check darah dan kesihatan scepat mngkin sbb takut rifdi demam akibat gejala yang sama.tengah rifdi tido,aku angkat,,bwk ke klinik private.doktor bleh check demam & external je sbb tak diberi kuasa utk amik darah.cuma katanya,rifdi lgsung xdek simptom denggi tp bawak la dia utk blood test kat hospital besar.gi hospital besar lak..org ramai giler kt emergency.tak larat dukung rifdi,dengan tak makan,ari hujan,rifdi lak asek blari2 kalau letak kt bawah..last2 aku mntk nurse kt situ tolong excusekan aku sbb aku pregnant mum.suami outstation..plz..plzz..plzz..



tp xdek sapa nk layan sbb kata mereka org lain dh tggu lama.ok,what the heck..aku naked nekad balik.aku mmg xlarat.sumpah!!bukan aku selfish,pntingkan diri sndiri dr anak,tp aku pn kna kuat!..aku siap sound kt staff kt situ,

"kalau apa2 jadi kat anak saya mlm ni,saya datang carik awak tau!".

bunyi mcm mngugut,tp kenapa dia tak paham??aku sakit giler tadi.cuma anak sedara aku sorang je follow tolong pgang botol susu,kain lap,wtf seme..kakak aku dgn migrain dh bwk aku kt spital,dia mmg xnk turun dan aku sndiri xbg dia turun.org ramai ni..konpem tambah sakit pala.


series,lg satu sbb aku blah adalah kerana aku makin cuak tgk orang2 kt situ yg dtg seme berpenyakit kronik.ada suspek h1n1..fuhh,baik aku blah..xsanggup aku bercampur aduk dgn orang ramai kt situ.better im leaving!frust dengan layanan yg diberi.enough!





notakukukaki : balik umah,rifdi terus tido.aku plak makan mlm2 buta smbil tgk germany-argentina.nasib baik team pilihn menang 4-0..pengubat duka aku.wohhh..

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST