4.7.10

buat aku tersenyum



ehh..kalau ada yang rasa aku gedik this week jangan jelos tau!..aku rindu kt hubby,stiap ari abiskan masa dgn rifdi demi impian hubbyku itu yakni sebagai wakil pahang (walaupun sebagai wakil jkr je ek)..tapi sebab minat dia,aku sanggup..hnfhhh..hnfhh..kembang lubang idung jap. :8)

so,sbb happy sgt..aku nk share happy aku ni dengan menyanyikan lagu ini.sila jangan tutup telinga yek..1,2,3..go!


Datanglah sayang dan biarkan aku berbaring
Dipelukanmu,walaupun 'tuk sejenak
Usaplah dahiku dan kan ku katakan semua
Bilaku lelah tetaplah di sini
Jangan tinggalkan aku sendiri
Bilaku marah biarkan ku bersandar
Jangan kau pergi untuk menghindar

Rasakan resahku dan buat aku tersenyum
Dengan canda tawamu,walaupun tuk sekejap
Karna hanya engkaulah yang sangggup redakan aku
Karna engkaulah satu-satunya untukku
Dan pastikan kita selalu bersama
Karna dirimulah yang sanggup mengerti aku
Dalam susah maupun senang

Dapatkah engkau selalu menjagaku
Dan mampukah engkau mempertahankanku

sheila on seven : buat aku tersenyum
^__^




dush!

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST