7.4.14

public speaking

lastweek aku berkursus di Ampang.peh.datang dengan penuh kebimbangan sebab situ kawasan catuan air.tapi alhamdulillah,dari isnin sampai rabu aku dapat mandi dengan gembira sekali.sampai balik rehat untuk solat zohor pun boleh mandi.haihh sangat.

kursus syok.penginapan syok.kawan kawan syok.yang tak syoknya diorang provide makan tengahari je.aih?

penginapan selama 2 malam ditanggung oleh kerajaan malaysia
T-T


aku dapat bilik ni duduk sorang sorang je.eh.aku tak kisah pun.sebab selalu sangat kot aku kursus kena tido bilik sorang sorang.dari zaman bujang.penah sekali aku gi kursus sekali dengan ejang,masa tu roommate aku gi duduk bilik geng dia.maka,ejang la duduk dalam bilik aku.honeymoon tak memasal.kahkahkah.



sebab tak provide makan malam & breakfast kann?


view dari bilik aku.siang & malam.

ni takpayah cerita la.first day pergi kelas.

sebab dah ada kawan,balik kelas terus pergi ampang point.makan.
macam budak skolah terlepas asrama.gitu la gayanya.

siap beli kasut pulak.

lily maryam

balik makan,aku tapau pulak dunkin donut.dengan harapan,malam buta ni karang takde la perut aku histeria.
sampai hostel, sedang hadap donut dengan smoothies, adik aku call ajak keluar.so malam tu lepak mamak,order cheese nan.
kesudahan, perut aku full macam perut lily maryam tu hah.



balik kedai mamak,baru la solat isyak.satu hal pulak aku nak tidur.
boleh imaginasi aku berkhayal.membayangkan ada perempuan rambut panjang bertenggek atas kerusi tu.takde keje betul minda aku memalam hari time perut kenyang ni.

.
.
.

last last around 3am baru aku dapat tidur..kot!

second day.the last day.
rekha & lin.kawan kawan dari JPS Johor yang ngam sampai tahap
 beli kasut sama sama pergi kelas hari ni.
kahkahkah.


last day.dan balik.

bye.



p/s : pasal kursus memang best lah.bangsa ko dapat topic on time,pastu kena bercakap depan semua peserta spontan.first talk dia bagi 1 minit, second talk 3 minit dan lastday tu kena bercakap 5 minit.hah.aku dah jadi macam stand up comedian dah depan audience tau.melawak saje.tapi serius,memang best!

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST