17.4.14

tutorial tudung ala yuna bella


"kami bergaya ikut kemampuan"


kemain tagline kan.
mula mula aku tak paham jugak,apesal semua awek up gambar semua bagi ayat tu ek?aku kan bangsa kapalterbang delay.semua hal taktau.

internet hari hari hadap tapi tetap tak tau.entah apa yang aku hadap pun aku taktau.

ok.sekarang trend tudung bawal pakai ala ala fareeda.ada kerongsang dan ada lipat lipat comey.patutla diorang kat bergaya ikut kemampuan,rupanya ada kes ek dengan admin fareeda.macam macam la korang.nasib ada adik yuna bella bagi idea kretip kat akak akak yang mampu beli bawal dengan shawl rm5 ni.mihmihmih.

semalam up gambar seperti di atas kat facebook,aku terima 79 likes.pastu siap whatsapp/pm nak tau tutorial camne nak pakai gitu.kahkahkah.i follow yuna bella je.nah.aku bagi seketoi dua contoh.




comel jugak kan.haha.tak pasal pasal aku pun terjangkit tudung begini.okaylah.banyak sikit style.ni asek shawl/pashmina je.bagi la kelainan sikit.

sebab geng aku pakai bersama sama semalam,tak memasal terjadilah sesi photoshoot akak akak pejabat pagi semalam.jangan ingat takde keje.kat opis pun kena ada masa bermain jugak tau.eceh.





No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST