15.4.14

weekend #14 : ddatwork

[entry kepam]

ahad lepas.bukan ahad baru ni ye.ahad lepas punya cerita.
aku dengan beberapa sekutu kena kerja.jaga booth untuk MAJLIS PELANCARAN PASUKAN PEMANTAU PENCEMARAN (3P) RAKAN ALAM SEKITAR PERINGKAT PARLIMEN JERANTUT

peh.punya panjang nama majlis sampai kena copypaste dari fb.kahkahkah.senang cerita,priogram ni adalah berkenaan alam sekitar.


aku tak joinla dengar ceramah segala menda ni.aku duduk kat booth je





part paling best.aku dapat nombor bertuah!  -- haha.bertuah sangat aku masa tu.tahap masa amik hadiah orang boleh sebut lagi;

"ooo..orang jkr rupanya". - alamak.dia kenal aku.

"ehh.saya jps." - jawab sambil buat muka comel.kahkahkah..
"..baru lagi kena tukar". - cover cepat sebab muka pengacara majlis dah lain.hehehe.

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST