10.4.14

Tag Thursday : Get To Know Me

singgah blog coklateyes terjumpa pulak ini.haaaa..lama gila tak main tagging tagging ni.
jadi dengan penuh bangangnya, eh.dengan bangganya aku nak menjawab tag tersebut.

*emoticon happy*



1. What is your nickname?
member & kenalan panggil dd (read : didi) atau dee.
family panggil ida atau ateh.
suami panggil aku sayang.auww.

2. What was your favourites subject in school?
math, seni dan lukisan kejuruteraan.
*subjek membaca dan menghafal memang bukan pilihan.

3. What's your favourite drink?
tak specified sangat.tapi paling kerap order air berasaskan kopi & limau.

4. Favourite song at the moment?
at the moment?..
..err.kalau usb dalam kereta ni,aku tengah hangat dengan lagu Pete Yorn & Scarlett Johansson - I Don't Know What To Do.

5. What would you name your children?
aku suka nama klasik yang mudah.
macam perempuan aku suka nama khadija,maryam,sofea,aiysha.laki pulak nama hadi rahman.tapi sorang pun tak layan kesukaan aku tu.miahaha.maka,nama anak anak aku semua aku petik ikut buku jela.

6. Do you participate in any sports?
masa skolah aku banyak ke arah balapan.berlari 200m & 400m kira dalam ranking lagi la.acara bola bola  ni ke laut.tak pandai.kalau main konpem jatuh bedebuk.zaman sekarang sukan paling aku suka adalah sukan atas katil.kahkahkohkoh.

7. Favourite book?
hadoi.susahnya soalan.
buku bank,boleh?

8. Favourite colour?
susah jugak nak jawab sebab suka semua colour ikut mood.
tapi kebanyakan barang mesti colour merah-oren-brown.

9. Favourite animal?
ikan.

10. Favourite perfume?
aku lupa nama dia tapi by bodyshop.bau dia manis.remind me please anyone?

11. Favourite holiday?
langkawi.haha.
first time bawak anak anak naik flight.

12. Have you graduated High School?
jyeahh!

13. Have you been out the country?
takde lagi.teringin sangat.

14. Do you speak any other languages?
bahasa kanak kanak 

15. Do you have any siblings?
yes.ada abang,ada kakak dan ada adik lelaki.

16. What's your favourite store?
pasaraya tempatan.haha.

17. Favourite Restaurant?
paling kerap pergi McDonald's.

18. Did you like school?
mestilah! -- walaupun zaman sekolah dulu asek rebel aje.

19. Favourite You Tubers?
takde kot.aku layan clipvideo je.

20. Favourite movie?
banyak gila.tapi kalau kartun memang aku suka sangat ratatouille.

21. Favourite TV Show?
curently addicted pada Walking Dead & Sherlock.tapi semua dah habis.kena tunggu next season.ceh.

22. Pc or Mac?
PC je ada.

23. What phone do you have?
Samsung Galaxy Chat & Samsung Galaxy Tab II

24. How tall are you?
163cm. 





sape baca sila ambik.yay.

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST