Visitor

15.4.14

tips : menghilangkan kesan kotor pada perabot putih

rasanya ramai kot yang pakai perabot rumah yang berwarna putih.biasanya kalau ada anak anak yang tahap kreatif dia tinggi,pasti perabot rumah korang dah ada corak baru hasil tangan diorang.kan?kan?

takpayah nak panjang sangat membebel.okay.straight to the point.


almari bilik anak aku ni memang selalu la jadi whiteboard.nak marah karang memang buat sakit perasaan je sebab bukan paham pun.

so,solution dia adalah..

1. kain lap
2. losyen (tak kisahla brand apa)


aku pakai losyen bodyshop white musk.banyak lagi tak habis,so aku guna buat cuci perabot.haha.sebab perabot ni jangan biasakan cuci pakai air.cepat rosak.

apalagi,bila dah cukup bahan tu start la sapu losyen tu pada tempat yang kena conteng / kotor di perabot tu.senang je sebab licin.so,nak sental pun takde la sakit hati sangat.

hasilnya :


perabot kembali bersih dan putih.
serta wangi.

sekian.

2 comments:

  1. memang minat dengan perabot warna putih tp tu la. takut kotor. boleh cuba ni. :)

    ReplyDelete
  2. takpe.lepas ni boleh beli perabot putih tanpa rasa ragu.okey?

    hahah.

    ReplyDelete

ini kotak komen. bukan kotak romen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...