Visitor

21.4.14

weekend #15 : piknik

balik kuantan baru ni sebab sepupu ejang merangkap kawan aku kawen.so,sabtu tu ke kenduri la kita.

pulak tu,time tu adik aku ada balik.

jumaat.dhiya nangis nak jugak balik umah atok sebab
tau sepupu dia ada kat rumah.haha


dan sebab ramai ni jugak,ahad tu kitorang pergi piknik di Pantai Sepat.siap bawak bekal nasi lemak mak dengan kak ina masak.plus teh o.auww..ohsem sangat.

yang klakar sebab pagi tu abah kata,takpayah la nak piknik.makan nasi lemak kat rumah je.tapi hasil pujukan cucu dia,rupanya sampai ke pantai abah orang pertama turun ke pantai.mandi.bahaha.comel sangat abah gua ni.

jangan memain,siap ada khemah.haha.


eh.lily maryam.



korek lubang.eh?









"ateh nak balik dah.see you soon maryam.."
eh.nangis pulak dia.sedih ek?haha

jom terbang.baiii.

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...