6.9.10

CASIO W755

*saat ini saya sedang mengada ngada nak tulis entry baru*

haii everybody.arini saya begitu teruja untuk mengupdate blog setelah lama memendam perasaan ini.biarlah kalau dua entry pun.yang penat tangan menaip adalah saya.anda cuma perlu membaca.taknak baca pun takpe.bukan saya rotan anda pun.

baiklah.entry kedua dalam masa sejam ni adalah berkaitan jam tangan.
ye..saya dah lama takdek jam baru.maksudnya,beli jam favorite aka berjenama aka mahal.
mahal bukanla macam tag hueur,roscani,fossil,channel,guess,esprit,emporio armani etc etc..tak.tak.saya tak mampu beli jam camtu.lagipun dah saya kata..jam favorite!okehh..favorite!

dan jam favorite saya adalah CASIO.
saya peminat tegar jam Casio.dari form 4 saya pakai ye.asalnya abang ngah saya telah memberikan jamnya yang ganas tu kepada saya.kemudian saya beli sendiri Illuminator.sayang sekali disebabkan kejahilan cinta itu buta,saya telah memberikan jam kepada seseorang.kononnya untuk tukar tukar,tapi akibatnya dukar ye..dukar?haha..duka la beb!

pastu saya beli lagi untuk hantaran kawen bersama encek ejang.sedang pakai ketika honeymoon di Redang,tetibe jam macam mengong.tengok jam tak gerak gerak.rupanya dia mati.balik umah carik guarantee card udah tak jumpa.agaknya over-excited kawen,maka saya melambungkan kotak jam tu ntah ke mana mana.so sad :,( sebab jam tu tak dapat diselamatkan lagi karena bukan salah bateri jam.tapi salah laku mesin dalam jam tu.

dan setelah itu,saya hanya memakai jam murahan seperti Vincci.walaupun murah tapi dia cantik dan vogue.betul,saya sedang sedapkan ati sebab kecewa setiap kali beli jam mahal mesti tak lama.marahkan??

bebaru ni ketika iftar di Parade,saya mau belikan jam pada rifdi sebab jam Spiderman dia kena rembat ngan sepupu dia.biarlah,budak budak memang camtu.maka,saya membelikan jam Ben 10 kepada rifdi.cantik dan comel.tapi tak tahan sebab besar dari penumbuk rifdi lagi.tapi takpe..dia dah berkenan.

dannn..
saya tibe tibe terpandangkan jam Casio yang banyak tu.nak meleleh air mata tengok.mata plak tertumpu pada jam kaler putih yang sangat wonderful.tapi harga sangat wonderhow..ohh.rm500.konpem duit dalam wallet tak cukup.maka,saya tengok lagi yang lain lain yang lebih murah.nak tengok je,bukan nak beli.

sekali lagi dada saya berdebar kencang terpandang seraut wajah jam di bawah sekali.


RM 140.00

ohh la la ...
takmau cakap banyak,saya telah membelinya.selain melepaskan jahat hajat..tanya encek ejang dia kata,beli la kalo nak.
oohhh..rasa macam budak budak dapat belon. T___T
balik shopping terus aku tunjuk kat mak.mak pun cakap,"alahh..bukan mahal sangat pun.awak bagi adiah kat mak pun jam seratus dua,takkan untuk awak sendiri pun beli yang cokia *murah* je.."
heheh.

yang pastinya,kalo korang nak tau..
bangga betul bila pakai jam baru.biar orang tak perasan pun!

iNi JAM BARU SAYA!

credit to google & casio.com

dush!

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST