28.9.10

DiGi iPhone 4 Play

Semalam aku dah citer pasal ke-best-an iPhone 4 kan?
ok..arini aku nk citer plak pasal Applications(Apps) yang best kalau pakai iPhone 4 nih.jengjengjengg!

ok.iPhone 4 ni dibekalkan dengan 13 apps yang canggih manggih iaitu :

1.  Apps for cooks
2.  Apps for the great outdoors
3.  Apps for keeping current
4.  Apps for work
5.  Apps for music
6.  Apps for students
7.  Apps for moms& dads
8.  Apps for working out
9.  Apps for managing money
10. Apps for travelling
11. Apps for fun & games
12. Apps for going out
13. Apps for remote control

wowww..banyak giler kan?
ok.dalam banyak banyak ni,memang aku nampaknya tertarik dengan beberapa apps yang best la macam :

-cooks (yang ni sebab ada resepi dari chef chef terkemuka macam Jamie Oliver & Martha Stewart)

-keeping current (berita terkini, hiburan sensasi!..hehe)

-music (yang ni siap korang bleh compose lagu lagi..)

-moms & dads (parenting.sesuai untuk i iaitu sorang ibu..hehe)

-working out (yang ni juga best sebab ada motivator untuk bersenam & bersukan, bleh belajar yoga dan paling best sebab ada diet planner..waaaa!!!)

-travelling (bleh check status tracker,bleh tau berapa nilai convert duit,tapi paling best sebab ada Spanish phrasebook..ahaaa..ini kalau gi travel belah Spain la ye)

-fun & games (apps terpaling terbest bagi aku.sebab ada game..hehe)

ok?dah dah dapat dan dah faham??..dan sebenarnya,antara yang apps yang best tadi,aku paling teruja dengan fun & games.ye..sebenarnya itu la yg terbest selepas working out.ngehngeh..sebab?

ok.first and foremost, sebab kalau nak tunggu hubby amik or tunggu somebody ke,taknak bazir masa..my favorite adalah membelek belek handphone atau erti kata lain suka main game.so,bila dah pakai iPhone 4 nanti..sure aku akan guna this apps.

second, aku sangat teruja tengok games yang ada dalam iPhone 4 nih.waaa,ada scrabble, rock session, plants vs zombies..alahaiii..memang aku sukaaa..memang 24/7 aku akan guna this apps..

ok.aku rasa tu je sebabnya kott..hehe
tapi memang cool giler kalau dapat pakai iPhone 4 ni kan?banyak sangat kelebihannya.pehhh..kalau la dapat..

nak tau lebih lanjut pasal apps iPhone ni, sila la klik sini ye dear.tak rugi kalau amik tau.

esok nak update lagi pasal iPhone 4.jangan jeless! *__*
dush!

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST