Visitor

23.9.10

Majlis Jamuan Raya 2010 di Jerantut - part II

menyambung kisah jamuan kelmarin ye adik adik sekalian..

hakikatnya,aku datang lambat ke majlis yang sepatutnya kol 4.30ptg sebab kena ke klinik untuk scan baby in my womb.wohh..comeynya rasa. *__* mata bersinar sinar.
okeh,back to story..
mari menonton gambar ini.

ini adalah air sarsi dan asam boi.
fyi,asam boi dulu yang sold out diikuti air cincau.

nampak.mereka amat gigih dan sibuk sekali.

encek ejang adalah orang paling sibuk sebab dia adalah incharge
bab bab air ni.

"ini bahagian kaunter air ye.bukan kaunter pertanyaan.
so please jangan tanya bukan bukan kat sini,
nanti kitorang simbah dengan air ni..nak??"
- kata kak betty & kak mona

tengok tu.ramainya orang berebut dahagakan
kasih sayang air

masing masing sibuk di bahagian masing masing.tak kurang
juga sedang buat buat sibuk.

oppss! aku sibuk makan je ke?

pastu cepat cepat ajak kak betty ngan kak mona kaver line
:) heheh

penghibur majlis.saya tak kenal ye.
jangan suh saya kenalkan plak.

okeh.dah tutup gerai sebab sambutan yang amat menggalakkan.
sold out bebeh.dengan gelas sekali.

orang lain mengemas, diorang sibuk bermain main.haishh..
tak paham apa motif mereka.bersalin pakaian??

sibuk mengemas nampakkk..

geng geng opis pakai sedondon arini.
sedih.i terkecuali :,( sob..sob..

tokey air tersenyum puas.
mana taknya, air laku..heheh

ok.zoom in.
dah..dah..jangan tengok lama lama.suami i ni ye :)

dush!

2 comments:

ini kotak komen. bukan kotak romen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...