Visitor

16.9.10

setahun sekali, syawal datang lagi..

hurrahh!! Syawal datang lagi..
taun ni yang tak best sebab abangah dah duduk kat umah sendiri [padahal kat lorong belakang umah je]..yela,sebab biasanya malam dan pagi raya dah berebut rebut nak mandi, nak bersiap, dah riuh rendah umah mak abah tu.kali ni budak kecik ada 3 orang je..huhuh.
pastu..bila seme dh balik dari solat raya, kena lak tunggu family abangah untuk sesi bermaaf-maafan & sesi bagi duit raya.

dan macam biasa, gambar raya konpem kena ada.kira acara wajib kat umah lepas sesi bermaaf-maafan.

testing.testing.
ibu ibu yang hot
sedang berusaha mengkiutkan muka
haipp! buat ape tu?
encek jaafar tunggu anak anak mintak mahap
menantu sedang mengepau duit raya ngan mak
mintak mahap mak.mintak duit mak.
peluk mak kuat kuat
mak cakap,"putihnya muka.macam tepung gomak daa."
apa kabar mak?
putera bongsu
meh cium mak meh
anak dan abah
dhiya, yuyu dan azeem
haji jaafar & hajjah marbiah
ceria habis.jeles camera-woman ni tau.
hilman spoilkan gambar.cih.
cantik tapi jauh :)
Jaafar's Fam
sape amik gambar sape ni?
mereka yang tetap romantik
Abangah Fam
Kak Eenaa's Fam
Ejang's Fam
mereka jeles.nak jugak bergambar naik vespa.
abang pun nak jugak??
acu & azeem
rifdi,azeeem,diya,acu,aqeef
acu & mak
kanak kanak ribena
turut teringin menyertai kanak kanak ribena
haipp!
model vespa terhensem
ehh.nak jugak.
CREDIT TO VESPA ABAH.

dush!

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...