Visitor

22.9.10

Majlis Jamuan Raya 2010 di Jerantut

-pehh.skema benar tajuk entry.macam buat tajuk rencana-

yeahh.suasana raya masih terasa babe.raya!raya!raya!

bebaru ni kat Jerantut,ada plak majlis penutup hari kemerdekaan plus sambutan hari raya aidilfitri.sebab sekarang ni dapat s/u majlis daerah yang baru..so,sambutan kali ni berbeza sket.biasa sambutan buat the whole working day.tp kali ni sambut petang after working time,iaitu jam 4.30ptg.tapi biasa la,sebab jemput orang awam sekali kan..maka sambutan TERmula jam 4.00ptg.ceh.

sebenarnya,sambutan ni among Jabatan awam..di mana setiap jabatan kena sediakan menu masing masing pada gerai masing masing.menu plak ditetapkan mengikut jabatan masing masing *okeh,plz kira kekerapan menaip perkataan masing masing
taun ni jkr kena buat air.dan dalam mesyuarat jabatan kitorang decide setiap bahagian buat air masing masing *oppps!i did it again

contoh cam bahagian mekanikal (bahagian encek ejang ni) kena buat air asam boi, bahagian stor wat air cincau, bangunan plak air bandung dan jalan plak air sarsi.anda paham ke adik adik?? ...ye,pahammmm..

bahagian kami iaitu pejabat plak tukang hias gerai.taun ni gerai memang sempoi abis sebab kitorang memang takdek semangat bertanding.cuma ada semangat nak makan je..huhuhu.dan disebabkan kemalasan nak menaip di tahap melampaui batas,aku rasa baik gambar ni yang ceritakan bagaimana kesibukan kami menghias gerai dengan penuh kesabarannya..silakan mengscroll ke bawah ye..

diingatkan,ini hanya gambar persiapan di kala pagi.bukan sambutan majlis ye :)


kemeriahan bagai nak beraya setaun

 kak betty sedang menggayakan selendang baru ciptaannya

Tuan JD duduk bersandar dah tu 

yang berdiri atas meja adalah manusia tertinggi di jabatan kami.
cayala bro! 

haipp!! ni nak buat keje ke nak main ni!
resign kang! 

aksi budak budak nakal buat buat rajin.
tipu ni +___+ 

tengok..kan diorang tipu.
ehh..sape yang cantik buat isyarat peace tu ye? 

azmah sedang menghiburkan hati nani.
suka sangat ni.haip! main main lagi ye. 

and last but not least, 
ok.ini sebenarnya pekerja yang paling bertungkus lumus.
pecaya la. ^___^ (bangga diri)


dush!

2 comments:

  1. wahhhh..cam meriah je kan..ske2..hehehe..

    ReplyDelete
  2. memang meriah!!
    tapi kitorang langsung tak dpt makan..

    ReplyDelete

ini kotak komen. bukan kotak romen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...