Visitor

16.9.10

lagi lagi gambar raya

second day on Syawal..cehh.tetibe je.

aktiviti biasa tiap kali raya..kami balik kampung emak iaitu di Kg.Awah, Maran.(err..kategori Temerloh jugak la kott).tu pun beraya kat umah kakak mak je,MakDe.
tokki ngan tok aku dah lama takdek.

pas dah puas duduk kat umah MakDe,kitorang gerak plak ke Bandar Jengka,pun umah kakak mak jugak,MakTeh.

makteh memang dah tak bleh ke mana mana sebab pakteh aku dah tak mampu bergerak secara normal.masa aku pregnantkan rifdi dulu,pakteh aku accident.tractor yang dia bawak terbalik,tertimpa plak kaki dia.abis patah teruk,langsung tak bleh jalan.so,kami kami ni kalo nak jumpa family makteh memang kena gerak ke Jengka.takpe lahh..tak kisah.janji ingat sedara mara.
malas nak cakap banyak.ni je la gambar yang aku ada untuk raya kedua.huhu :,(

b4 gerak ke kampung.fotogedik bersama mak.
kakak jugek mengambil peluang
encek ejang yang berhati hati di jalanraya
co-pilot yang chantek tertarik ko memang tembam.auww
rifdi dan ibu berebutkan sekotak air soya
ibu amik la soya tu.rifdi merajuk dah kt blakangg..!!
beginner photographer.
jangan ditanya kenapa tak balik kampung belah abah.
abah asal dari kota tinggi,johor tapi adik beradik semua dah bermastautin kat kuantan.tok dan tokki jugek dah meninggal.so,memang tak balik johor dah laa..huhu
dush!

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...