3.8.12

Jangan Ambil Padang Kami the Series

tak habis-habis lagi aku dengan cerita ni.padahal cerita ni dah lama habis.dah cerita baru dah pun.

ye,selagi aku tak tengok cerita ni sampai habis,memang aku takkan tenang!
3 minggu terakhir cerita ni aku missed.so,silalah fahami perasaan daku.

so,hari ni baru berkesempatan tengok episod last kat youtube.terima kasih youtube!
serta yang gigih upload setiap episod dalam youtube iaitu saudara Mohd Fikri Nordin.

sempena hari baik dan mood baik,aku tolong korang yang berminat nak tengok cerita ni dari episod pertama sampai episod 13 (akhir).

baik tak?baik tak?

bagi aku citer ni memang best.two thumbs up!
couple yang sweet memula nak kata zain & mai.tapi sebenarnya arai & akma lagi sweet.tomboy pun tomboy la.janji sempoi giteww.

watak klakar dan menghiburkan adalah jojo bohsia.haha.memang takbleh blah.tapi dia bagus.motivasi kuat.

tapi series,ending dia memang buat aku menangis.especially pasal kenit (murad).


Episod 1


Episod 2


Episod 3


Episod 4


Episod 5


Episod 6


Episod 7


Episod 8


Episod 9


Episod 10


Episod 11

- tiada-
start dari sini la aku dah tak follow citer ni.huks.

Episod 12


Episod 13 (AKHIR)



enjoy.



٩(-̮̮̃-̃)۶٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶٩(-̮̮̃•̃)۶


dushhh!!
    kalau tak klik LIKE memang gua sentap beb!

8 comments:

  1. aku pernah tgk citer ni 1 episod je kot. pastu lost tak tau dia hari apa time berapa. budak kecik ni mmg pandai berlakon. T__T

    ReplyDelete
  2. wow! gigih betul entry kali nih.

    hehe, saye suke juge cite nie :)

    ReplyDelete
  3. fieza,

    haha.aritu setiap isnin 9malam..pastu ada masterchef celebriti dia anjak pukul 10mlm plak.

    budak raykal tu memang pandai berlakon.aku lagi suka dia dari mia.mia macam baca skrip sangat.

    ReplyDelete
  4. rock,

    ye.gigih aku.sampai nk dekat seminggu aku peram cite ni.nak link lagi.hahaha

    ReplyDelete
  5. iye... sangat la betulnya. mia mcm berusaha nk menghafal skrip. tapi budak ni mcm bersahaja je lakonan dia. aku start suka dia, first time tgk dia berlakon ngn Nazim othman, budak ni jadi anak dia. Nazim othman jadi buta.

    ReplyDelete
  6. haha,ye.aku tau citer tu.begitukah cinta ke apa.

    ReplyDelete
  7. Cite ni...episod 11 memang xpernah ade ke...

    ReplyDelete
  8. amirul haniz,


    kalau kt youtube pun cite ni takde.so tak sure la mmg kena potong ke apa.

    ReplyDelete

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST