6.2.14

Hello Melaka : Part I

aku kalau bab kepam gambar memang win.ni cerita lepas balik dari family day opis tahun lepas.aku sampai rumah hari ahad,isnin tengahari tu kitorang gerak pergi Melaka.hebat tak?hebat tak?

so,hari isnin tu gerak pergi melaka dengan riangnya.hey.hey.


tak sure aku sampai Melaka pukul berapa.haha.cerita tahun lepas kan.lalok sangat nampaknya.yang aku tau,malam tu kitorang bermalam ni Taman Ayer Molek.okay.sebenarnya program Melaka kitorang ni adalah usaha sama ejang dengan bff dia,Alang.alang ni pun ada anak 2 dan memang diorang kamceng sangat dengan kitorang ni since dia dengan Yana masih couple.haha.

so,kebetulan adik alang ni nak jual rumah kat melaka,kitorang amik kesempatan la nak melanyak rumah dia sebelum kena jual.rumah besar gila okay.semi D dan ada tanah yang luas.harga about rm5k.siapa mau beli sila angkat jari telunjuk please.eh.

malam tu,kitorang dah siap makan kat umah adik Yana.kira sampai rumah yang kitorang stay tu,tau tau mandi dan tidur je.program semua pikir esok pagi je.boleh?haha.

dan sebab gambar untuk second day terlampau banyak,aku postpone entry trip ke next part.boleh?haha.biar korang tertunggu tunggu.hahahaha.

kejam sangat aku ni rupanya.hahahaha.

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST