Visitor

13.1.14

haifa #28


pengasuh haifa takde hari ni.bercuti melawat anak cucu di Melaka.so,budak sorang ni memang aku bawak gi opis la.alah.kalau tanya dia nak ikut ibu ke abah,memang dia jawab nak ikut ibu la.dia kata tempat kerja ibu best.haha.

dia senang.aku boleh buat kerja.bagi je dia kertas dengan pensel,memang dia sibuk gitu jela.ke hulu ke hilir dengan kertas kerja dia.tengokla,ibu dia siap sempat berblogging lagi ni.miahahaha.

pastu agak agak dia lapar & dahaga,aku bawak dia gi pantry belakang tu.dia layan la diri dia.lagipun,ramai kot kakak abang makcik kat opis ni melayan dia.hahah.

memang best kot.aritu datang sini pun siap baring baring kat lantai sampai kak besah tegur dia jangan baring.miang!.

hari tu.study buku ultraman siap baring bawah meja.


sebab lantai kat opis pakai karpet.agaknya dia pikir karpet tu sedap landing,maka dia bajet rumah sendiri.peh.

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...