21.1.14

hasya #9 : celebrating my baby's birthday

finally,terlaksana juga planning aku dengan ejang nak buat makan makan sempena birthday hasya.sebelum tu manjang mikir nak buat ke tidak.ikutkan kitorang memang dah order chocolate moist kat Good Point Jerantut.so,pagi ahad tu dalam jam 11.00am baru suami bagitau "okay.jadi..."

haa.terus suami pergi beli barang dan aku masak untuk lunch.

after lunch,berperang la pulak aku dengan ejang kat dapur sebab aku sibuk nak buat agar-agar & mee goreng.ejang pulak sibuk dengan laicikang dia.hoii..memang merancak kat dapur.

finally 5.30pm,ngam ngam aku siap masak dan tetamu sampai.hahah.okay.2 family bertuah sebab datang dapat tengok bibik masak dan bibik mengemas rumah.kakaka.tu la kalau buat last minute.tepuk tangan untuk puan dd & suami.*clapclapclap*

dan ye.aku tak jemput ramai orang pun.just jiran sebelah rumah kanan dan kiri,pengasuh anak anak dan sahabat yang duduk dekat.malu la.masak pun tak best mana.*tutupmuka*














gambar last takboleh besar lagi dah.nanti nampak tuan kembang.haha.


No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST