24.1.14

MLM 2013


Maharaja Lawak malam ni dah tinggal 6 peserta.nama-nama besar yang idea dah kurang tu dah tentu la dapat undian tertinggi dan nama-nama baru yang havoc dan lagi banyak idea tu kurang pulak undiannya.banyak pulak komen.undi la woii!

tapi nak suruh aku mengundi?ceh.mengundi SPR pun aku belum layak lagi,inikan pulak mengundi MLM.ehehehe.alasan.

peserta yang tinggal adalah :

SEPAHTU

sejak ada rahim ni, aku tak larat siot dengar orang kutuk rahim je.kata rahim kayu la,takde point la.apa dia ingat senang ke nak masuk 'kepala' dengan kumpulan sebenar.biasa la.take time.sepahtu best.everyweek best.tapi ada masa lawak macam sama je.pening arrr!--tapi diorang memang patut ada la time final.

SHIRO

ni sama macam sepahtu jugak.everyweek best tapi ada masa macam boring jugak.haha.harapnya lepas la ke final walaupun tak la favorite mana.haha.kira okayla.

NABIL

nabil okay.sebab dia satu-satunya peserta solo,aku maafkanlah kekurangan dia yang kadang-kadang dah macam 'jammed' duduk atas pentas sorang-sorang.aku rasa dia ni sesuai jadi stand-up comedian.jenis tak payah berlakon sebab kalau berlakon jadi macam orang lain.tak best dan sumpah tak kelakar.jumpa di final!.ewah.

JAMBU

aku harap sangat diorang keluar malam ni! -- haaa.apapun tak boleh.agak memboringkan dah kot diorang ni.balik-balik modalnya pakyus menjerit merepek.tu jela.

BOCEY

favorite!diorang bertiga ni banyak sangat idea.orang baru agaknya.tapi kalau lepas diorang buat lawak,memang aku puas hati.dahla berbakat menyanyi.aku harap diorang ke final dan dapat top3.haaaa..tinggi tak cita cita aku?

SYJ

pun suka! -- jihan tu lawak gila.dahla aku suka style dia yang terbaru.haha.harap diorang pun boleh pegi ke final.



korang undilah ye.aku tak layak lagi.kakakakaka.



sumber : google la.mana lagi.

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST