1.1.14

bye 2013.hai 2014.

2013.

1. Perkara tersedih aku buat tahun ni adalah bila rifdi masuk wad, rumah mak banjir teruk, kuantan banjir besar dan ayah mertua masuk wad.

2. Momen terbaik adalah tahun ni bilamana tahun ni aku dapat bercuti ke rata tempat.pergi langkawi dengan the Jaafar, family day di kuala selangor dan ending adalah di melaka.seronok gila hoii.

3. Perkara terbaik adalah bila aku ditukarkan jabatan secara membabibuta.tapi aku suka sebab aku ditempatkan di jabatan yang sangat melegakan perasaan aku.pergi jauh jauh dengan kekusutan lama tu...dan alhamdulillah,aku naik gred.rezeki kan?



2014

1. Aku mendoakan agar kami sekeluarga dikurniakan kesihatan yang baik dan sentiasa dilindungi Allah.

2. Permulaan yang bahagia bila mak dengan abah akan berangkat ke Mekah untuk menunaikan umrah awal Januari.alhamdulillah.seronok sangat.

3. Dan doakan aku supaya dapat rezeki menambah zuriat lagi.hehehehehehe.peace ya!



Selamat Tahun Baru 2014.

tahun ni World Cup di Brazil.wihu!




ohye.

dan layout terbaru blog aku adalah khas untuk tahun baru.2014 yang bertemakan,
ke arah kematangan sejagat.

miahaha.poyo gila.

2 comments:

  1. Happy New Year...
    dengan ucapan.. hang mcm dah lama je tak jenguk blog aku yang tak berupdate tu. hahaha

    ReplyDelete
  2. haihhh..
    aku jenguk ye selasa lepas.hehehehehe..

    ReplyDelete

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST