Visitor

9.1.14

kegilaan #18

patutnya ini kegilaan yang ke 19 dah.
tapi aku terlupa nak habaq mai masa balik dari langkawi.aku ada beli kasut (jugak) kat sana.maka aku attach aje la kat sini di hujung entry.takpela,kan?



sebab aritu geramkan kasut kat Carlo Rino tapi tak dapat nak belek lama sebab anak-anak dengan suami laju laju berjalan.pastu harga boleh tercekik halkum dahla time sengkek.maka aku tinggalkan dalam memori aje la.

kebetulan baru ni dapat bonus *kofkofkof* maka bilamana duit bonus tu la guna untuk masuk sekolah rifdi,beli baju sekolah rifdi,saving nak renew roadtax..lepas tu terpikir,heyy.duit bonus patut ada something la untuk diri sendirimaka,aku hadiahkan ini (saja) untuk diri sendiri.

puas hati.

dan.ini hasil masa kat langkawi dulu.


No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...