29.1.14

nuffnang

dengan tak sengajanya,hari tu aku try untuk cash out duit nuffnang.

lama jugakla.aku buat tu 6 Disember 2013.kira-kira sebulan lamanya,aku masih takde berita apa-apa pasal nuffnang.sebab kalau ikutkan,nuffnang kata proses akan berlangsung selama 30 hari dari tarikh aku cash out.

aku positifkan diri.maybe sebab alaaa..ciput je kot.diorang settle cash out orang yang dapat riban riban dulu.positif.positif.

-
-
-
-
-
-

lama berlalu.
semalam entah macam mana aku boleh terbelek email gmail aku dan aku dapat ini :



alamak.berdebar aku sebab aku salah bagi nama tak ikut ic.
date untuk update adalah minggu lepas.alah.dah lewat seminggu pulak dahhh.aku pun bergegas la reply balik macam yang dia tinggalkan pesan.aku kira buat new ticket la.perbetulkan nama aku balik.letak BINTI.mana tau,ada rezeki.ye dak?tengah sengkek sengkek gini duit masuk tu kira rezeki la.

dan aku dapat lagi email dari nuffnang :



okay.maybe dalam perhatian.aku pun sambung rilek lagi.

dan pagi tadi aku dapat lagi email dari nuffnang :


kena rejected!
kahkahkah.tapi takpe.dia kata dia credit semula ke account nuffnang aku.so,aku check balik nuffnang aku.


heheh.masuk semula dalam account.
tunggu ratus baru aku cash out semula.hahahahaah.

takpe.inikan pengalaman.
eceh.


No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST