22.9.14

DIY casing tab

aku kadang kadang menyampah jugak tengok aksesori handphone / tab mahal tahap sembelih bapak gajah.

paling sakit hati tengok cover / casing tab.
kalau beli paling koman pun rm70.dia ingat rm70 tu macam pergi kedai dapat emas.hello!rm70 tu pada aku dapat beli baju selai pun heaven tau.

sebab aku menyampah tengok casing aku yang dah barai.kulit pun terkopek kopek macam kudis api,aku beristiqamah.

memang aku kerjakan jugak casing dia ni.

berbekalkan sticker paper dan sedikit pengetahuan am dalam ilmu google,aku pun search gambar paling jimat ink printer opis.





dan sedikit kerajinan dalam ilmu menebuk,aku pun usahakan..

jengjengjengggg..







bolehla.kalau koyak ke,rosak ke..taklah terkilan hati dan perasaanku ini.

done.

nak tiru?boleh.dipersilakan.
i tak kisah.
posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST