Visitor

24.9.14

Galeri Pesona Pengantin

masa aku balik kuantan itu hari, sempatlah aku merasa bertenggek di butik pengantin kakak aku punya.

boleh tahan jugak sampai tahap nak ajak ejang pakai balik baju pengantin, lepas tu sengih sengih atas pelamin.boleh?
haaa..memang aku ada jugak berangan nak sambut anniversary ke10 nanti pakai baju pengantin, lepas tu buat outdoor photoshoot.insha Allah.

anak anak pun akan aku pakaikan sekali baju kacak kacak, lepas tu jom kita pergi ambik gambar.pehh.berangan sangat aku ni.

butik kakak aku port di deretan kedai Sungai Isap Jaya.siapa siapa nak buat tempahan, nak suruh mekap..boleh la recce kedai dia.nama butik Galeri Pesona Pengantin.

masa lepak butik, kakak aku siap boleh deco satu pelamin untuk tatapan customer dia.aku pulak sempatlah tulis resit bayaran untuk customer yang pulang barang & layan customer yang datang nak sewa photobooth.

























anak anak aku pun tak pasal pasal jadi cleaner kat situ.kahkahkah.
posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...