5.9.14

Gerhana Ska Cinta ft Altimet, Salam, Nabila Huda - Sayang




Lirik Sayang oleh Gerhana Ska Cinta ft Altimet, Salam, Nabila Huda
Sayang
Kalau aku beri sedikit masa
Sudikan kamu beri aku kucupan manja
Boleh kita kongsi senda tawa
Moga kita ceria sentiasa bersama
Kita
Pegang cermat hatiku dalam tangan
Aku kembali selepas aku penat berjalan
Cekalkan hatimu aku harus pergi
Bila kembali sambutku dengan senyuman berseri

Kasih
Kau jambatan ke masa hadapan
Naikku kau berdiri di sebelah kanan
Ambik alih tugas buat sementara
Sambungkan namaku bila aku sudah tiada
Tiga bucu jiwa ragaku
Tiga suku sudah hampir penuh seluruh hatiku
Tinggal lagi satu cuba teka kalau tahu
Pelengkap ke empat mamaku si ratu
Sayang
Kata yang indah diberi kepadanya
Sayang
Panggilan manis dan mesra ke hatinya
Mempersembahkan, salam
Masihku teringat kali pertama kau di sekolah
Dalam pelukan ibu tanganku lambai rindu bertapa
Masihku teringat kali pertama kau bercuti
Dalam pelukan papa bawa pulang kaset Metalicca
Jalan bersama lihat indahnya, indahnya alam semesta
Waktu berjalan lihat tiada, tiada tanaman hanyalah bangunan
Lautan biru kini hitam arusnya
Satu perdua habis dirobeknya
Satu pertiga tinggallah bakinya
Jika anak cucu kita bertanya
Gambar kenangan menjadi penggantinya
Jika kita.. hey!
Sayang
Kata yang indah diberi kepadanya
Sayang
Panggilan manis dan mesra ke hatinya

mati mati aku ingatkan mereka yang nyanyikan lagu ni sepenuhnya
dan dihiasi dengan abil.

rindu gsc yang original.
*sapotlokal*



No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST