Visitor

10.9.14

selera

sejak beberapa menjak ni, tekak dengan perut sangat taknak berkerjasama.

kadang kadang kesian kat perut sebab lapar. tekak ni tau loya, tau nak keluarkan balik, tau nak pahit je, tapi taktau nak terima makanan.

malam tadi sampai ejang tego apahal asek makan asam je. entah. aku pun taktau. aku rasa asam je yang mampu nak bertoleransi dengan baik dan penuh kasih sayang.

eh.
korang jangan nak syak yang bukan bukan sangatlah sebab sekarang aku sedang bercuti kat jepun.entah apa kena mengena jepun, bendera merah, bulan dengan period pun aku taktau.malas nak pikir sangat menda remeh macam tu.boleh stress.

dahla sekarang pun tengah stress.
semalam boleh terbukak album zaman kurus kering. masya Allah. aku taktau la macam mana aku boleh berubah 360 darjah celcius macam ni.

dulu punya nafsu makan nauzubillah. tahap tengah malam terjaga boleh lagi makan nasik berpinggan pinggan. macam membela pun ada.

sekarang makan nasik suku pinggan pun belum tentu nak jadi kering macam tu. nak susut sekilo pun aku rasa perkara mustahil. kalau sehari susut sekilo, sebulan boleh susut 30kg..aku rasa memang sebulan pastu aku dapat balik berat zaman sekolah. jangan nak confuse sangatlah kalau aku dah kurus nanti.









dahlah.takyah nak throwback sangatlah. terobek dah hatiku ni..
stress!





posted from Bloggeroid

4 comments:

  1. samalah lebih kurang badan kita masa zaman anak dara... aku dah naik 10kg hohoho...

    ReplyDelete
  2. hohohoh..aku naik berkilo kilo..hahaha.

    tp masa kawen berat aku 70.skrg 75..aku pelik nape yg sebelum kawen tu badan aku naik sangat?

    ReplyDelete
  3. masa tu ko tgh hepi sgt kot.. terlupa pasal terlebih makan.. huhu...

    ReplyDelete
  4. kahkahkah.

    manjang kalau nak dating kena pegi makan.mungkin la.

    ReplyDelete

ini kotak komen. bukan kotak romen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...